1. jautājums: Vai jūs remontdarbus veicat paši?

Visus remontdarbus veicam paši, šeit uz vietas darbnīcā Gulbenē. Gadījumos, kad remontu nav iespējams veikt pie mums - iedosim tā servisa kontaktinformāciju, kurā to ir iespējams veikt.

2. jautājums: Cik ilgā laikā ierīce tiks salabota?

Ierīce rindas kārtībā tiek salabota 1-5 darba dienu laikā. Atsevišķos gadījumos, kad jāveic padziļināta diagnostika, tas var aizņemt vairāk laika. Gadījumos, kad nepieciešams mainīt komponentes un tās nav mūsu noliktavā, veicam pasūtījumus un gaidīšanas laiks ir atkarīgs no piegādātāja atrašanās vietas un izvēlētās piegādes maksas. Lielākās noliktavas Rīgā - nākamā darba diena, noliktavas Eiropā 5-7 darba dienas.

Ārpus kārtas remontdarbi, apejot rindas kārtību un tūlīt pievēršoties Jūsu ierīcei, ir iespējami ar 100% uzcenojumu, respektīvi par pakalpojumu būs jāmaksā 2x dārgāk kā parasti.

3. jautājums: Cik izmaksās remonts un komponente?

Cena par remontu ir atkarīga no veicamā darba veida, sarežģītības un pavadītā laika, savukārt cena par komponenti - no piegādātāju piedāvājuma, valūtas kursu svārstībām un piegādes maksas. Klients tiek iepazīstināts ar aptuvenajām izmaksām un viņš izvēlas vai šos remontdarbus veikt.

4. jautājums: Vai varu turpināt lietot savu mobilo telefonu, kamēr tiek piegādāta nepieciešamā detaļa?

Šādā gadījumā klients iemaksā avansu - pusi no pasūtītās detaļas cenas. Dienā, kad komponente tiks piegādāta, darbinieki ar Jums sazināsies, ierīce jānogādā pie mums un remontu veiksim dažu stundu laikā.

5. jautājums: Vai Jūs izrakstiet rēķinus juridiskām personām?

Jauniem sadarbības partneriem izrakstām rēķinus ar priekšapmaksu, pastāvīgajiem klientiem - ar pēcapmaksu. Slēdzot sadarbības līgumu, klientiem ir papildus priekšrocības.

6. jautājums: Vai dodaties izbraukumos pie klienta?

Izbraukums pie klienta Gulbenes pilsētas robežās maksā 7 EUR, savukārt darbs izbraukumā 30 EUR/h. Mums ērtāk un Jums lētāk ir nogādāt ierīci pie mums darbnīcā.